Jsem rošťák i gentleman, jsem sportovec i gaučák, ale hlavně jsem DANDÍK


JELIKOŽ SE NEHODLÁM ROZČILOVAT NAD NĚČÍM, NAD ČÍM NEMÁ CENU SE EVIDENTNĚ
ROZČILOVAT A MŮŽU TO ZMĚNIT TAK, ŽE PROSTĚ ODEJDU JINAM, ROZHODLA JSEM
SE PRO TENTO PARALELNÍ BLOG. PODLE SITUACE BUĎ ZŮSTANE REZERVOU, ANEBO
MÝM HLAVNÍM BLOGEM. NAJDETE MNE TUDÍŽ NA TÉTO ADRESE


ZDE SI MŮŽETE ČÍST I KOMENTOVAT BEZ ROZČILOVÁNÍ. ČLÁNKY ZATÍM BUDOU STEJNÉ
TADY I TAM A JE TAK NA VÁS KDE SE PODÍVÁTE.

ZÁROVEŇ SE TÍMTO OMLOUVÁM VŠEM KDO ZANECHAJÍ KOMENTÁŘ, ŽE NEODPOVÍDÁM.
PŘEČTU SI HO NA MEJLU, ALE NA BLOGU SE NEZOBRAZUJE, TAKŽE NENÍ ANI JAK ODPOVĚDĚT.



Zamyšlení nad soukromím....

20. srpna 2012 v 8:59 | VendyW |  MOJE (Z)POVÍDÁNÍ
Ještě dřív než začnu fotograficky mapovat minulý a předminulý týden chtěla bych se na něco zeptat vás čtenářek a čtenářů. Je to vlastně reakce na diskuzi která se tu rozběhla po mém odsouzení jednoho komentu a o překvapení z komenu druhého. Ne, nebojte, nebudu plakat nad tím, že se někomu nelíbí moje básnička, to opravdu ne ale jde mi spíše o ten druhý a hlavně pak o to "nařčení" z toho, že veřejně odhaluji soukromí své dcery a že na to ani jako její matka nemám právo, či že jsem zveřejnila fotky jiných dívek k čemuž jsem též neměla právo.....

Musím říct že když tak koukám i po jiných blozích je tam ze soukromí rodin ještě víc fotek i povídání o tom co děti zažívají a prožívají než u mne, takže PROČ to nařčení? Snažím se nepublikovat moc fotek mé rodiny, či o ní nějak psát, už z důvodů, že to tak moc nesouvisí s hlavní podstatou mého blogu, ale někdy se vyskytne situace že se s ní člověk sám jen těžko vyrovnává nebo se podaří fotka která je natolik zajímavá nebo veselá, že neodolám a uveřejním jí....

Ráda fotím pulsující život v městě, zvlášť proto, že žiju na malé ospalé vsi kde jen občas se vyskytne něco co stojí za zdokumentování (naposled ten vrtulník) a když jsem občas v Praze tak se přímo vyžívám a užívám si to. I s tím focením. A kde je život jsou lidé, a kde jsou lidé nedá se nefotit tak aby tam nebyli. A kde je lidí mraky znamená to že jich také bude hodně na mých ale potažmo i na vašich fotkách to pro ty kdo fotí běžný každodenní život. Jsou ale i okamžiky, kdy to udělám opravdu vědomě, protože mne prostě něco na tom člověku zaujme. V dnešní době kamerových systémů, kterými jsou prošpikované všechny náměstí, budovy, obchody, zdravotní střediska a já nevím co ještě stejně ztrácíme svoje inkognito. Jsme pod drobnohledem a nikdo se proti tomu neohrazuje. Co je proti tomu jedna fotka?

Zamysleli jste se někdy nad tím kde všude po světě vlastně je vaše fotka u někoho v albu? Vždyť když jste na dovolené také je tam spousty jiných kteří si fotí a tak se tam holt občas také připletete. A zajímalo by mne jestli se také vyskytne někdo kdo řekne že ten dotyčný neměl právo na to vás vyfotit. Mě osobně nevadí že si mne budou prohlížet v Americe, Japonsku, Indii....jen je mi líto že jim spíš tu fotku svou osobou kazím. Ale zase se dostanu do takových částí zeměkoule kam bych se naživo nikdy nedostala.

Takže se ptám, co vy na to, co je podle vás nepřípustné šťourání do intimního života vašich blízkých, máte dojem že něco takového svými fotkami a povídáním o nich děláte?
A když uveřejníte i fotky cizích lidí, máte také dojem že děláte něco nedovoleného či nepatřičného? Moc ráda si vaše názory přečtu.....
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 alena alena | E-mail | 20. srpna 2012 v 11:26 | Reagovat

Já sice blog nemám,ale kdyz dávám fotky na fb taky si ríkám jestli se na ne dívají jen ti,kterí mají a nedávám tam fotky,lteré by se daly nejak zneuzít!Hlavne detí.(Myslím malé,ne moje dospelé.)Co se týce detí,at dospelých nebo malých nepsala bych o nich nic.

2 Vendy Vendy | Web | 20. srpna 2012 v 12:54 | Reagovat

Myslím, že ty nedáváš fotky ze soukromí, ani nezveřejňuješ soukromé informace. Myslím, že Moničin názor byl trochu přehnaný. Jistě, má na svůj názor právo, ale něco jiného je, kdybys vykládala pikantnosti z intimního života nejen dcery, ale kohokoliv - a to ty neděláš. Že se tvá dcera trápí z nešťastné lásky, to je snad normální věc, která postihne a postilha každého - není to nic, co by ohrozilo její soukromý život.
K fotkám - máš pravdu, pokud fotíš něco, co tě zaujme a jsou tam zrovna lidi, tak se na těch fotkách objeví. Na tom taky nic není. Nehledě o tom, že na netu se ocitají daleko choulostivější fotky, a to nemluvím o pornu, videa, které natáčejí některé exhibinicionistické dvojice a pak to vesele hodí na youtubko...
A kamery na každém kroku, to je další věc. Má to možná svůj účel, někdy můžou být i užitečné, ale stejně je to šmíráctví.
Myslím, že to cos nafotila a co jsi napsala, není nic, co by mohlo někoho pohoršovat a myslím, že ani tvoje dcera by se nemusela cítit nějak ohrožena tím, co jsi napsala.
Koneckonců, spousta lidí dává i fotky z dovolené, fotí se oni sami, fotí se s dětmi a dají to na net. Nevidím v tom nic špatného. Monika reagovala moc prudce, možná ovlivněna okamžitým impulsem negace, ale kdyby se trochu zamyslela, přišla by na to sama...

3 Vendy Vendy | Web | 20. srpna 2012 v 12:55 | Reagovat

K těm kamerám - to jsem trochu zobecnila. Ale vím, že už některé podniky montují kamery i do šaten a to je u mě opravdu šmíráctví.

4 signoraa signoraa | Web | 20. srpna 2012 v 14:25 | Reagovat

Musím přiznat, že můj blog byl původně zamýšlen jako prezentace mých cestovních cílů.
A dnes? Dávám tam nejen příběhy ze života svého, ale i své rodiny a vnoučat, včetně fotek. Prezentací např. Markety Lazarové bych porušila snad všechny etické zákony, kdybych měla podobně vyhraněný názor jako Monika. Mohli by mě žalovat všichni zúčastnění, že jsem si dovolila je odprezentovat na svém blogu. Naopak, ti mladí se vyjadřovali pochvalně a možná jsem i tak trochu stoupla v jejich očích, že si ve svém věku bloguji. Pochvalně se vyjádřil i kastelán, v jehož areálu se příběh odehrával.
V galerii je i svatba mé dcery. Proč jí tam nedat, když jsem psala o Zvířeticích, když už stejně všechny tyto a další fotky jsou veřejně na Rajčeti?
Ano, založením blogu jsem dala svou kůži na trh. Musím počítat s tím, že je moje soukromí zveřejňováno, že je tu k vidění moje milovaná rodina, že se někde objevím i já sama.
Zpočátku tomu tak nebylo, půl roku jsem psala pouze pod přezdívkou SignoraA a nikdo netušil, jak se vlastně jmenuju.
Po vydání Pohádek pro kulíšky mohou znát všichni i moje příjmení.
Můj blog jsou mé názory, moje rodina, mé fotky, můj pohled na svět, mé milované cesty a pokud se to někomu nelíbí? Je tak jednoduché jít jinam a už se nevracet.

Stejně jako Vendy jsem toho názoru, že jsi své dceři nijak neublížila, pouze jsi jí věnovala svojí smutnou básničku, ze které bylo patrné, že se trápíš i ty.

5 VendyW VendyW | Web | 20. srpna 2012 v 14:45 | Reagovat

[1]: Víš já zase chápu babičky a maminky, že se chtějí pochlubit vnoučaty a dětmi, spíš bych to nedělala na fb. Blog mi připadá víc "inteligentní"? Nevím asi to není ten správný výraz a dojem asi taky ne, ale tady spíš věřím že jsou kolem lidé kteří jsou normální. A tu a tam poznámka o tom jak se jim daří, zvlášť když jsou součásí našich životů prostě k tomu patří. Díky za názor.

6 VendyW VendyW | Web | 20. srpna 2012 v 14:50 | Reagovat

[2]: Stále se rozmýšlím, jestli dát ještě do galerie fotku kde jsme s dcerou spolu, asi možná ano, už jsem dávala i z vánoc, jen to byla tenkrát v lepší pohodě. Ráda bych se pochlubila, protože jsme nafotily hezké fotky, ale vím že souhlas by nedala a tak načerno nic dávat nebudu. pokud je ona zveřejní na fb tak pak ano, dám je do galerie ale dřív ne. Pokaždé když si někde zkouším v obchodě prádlo mám nemilý pocit, že by mne někdo mohl sledovat. Ale zase co si na tlustý padesátce kdo najde, že :-D . Spíš by z toho mohl mít újmu :D. No kdyby žil Orwell byl by spokojen že jeho vize Velkého bratra se plní....

7 VendyW VendyW | Web | 20. srpna 2012 v 15:01 | Reagovat

[4]: Nevím jaký by měla Monika názor na přímé maminkovské blogy, docela by mne to zajímalo. Já svou fotku šoupla na profil až někdy po roce a něco blogování a na stránku ještě později. připadlo mi že když už ke mě začalo chodit stálé osazenstvo, bylo by slušné aby věděli s kým mají tu čest...(a taky komu se případně při náhodném setkání vyhnout ;-))Ale myslím že i pro tebe platí to co jsem psala Aleně, že máš krásné vnučky a ráda s nimi pochlubíš. Pokud je budu mít někdy já, nebude to už asi nikdo ze psů, jejichž úspěchy se chlubím, ale právě ta vnoučata...Díky Vendy i tobě za názor.

8 Miloš Miloš | Web | 20. srpna 2012 v 17:48 | Reagovat

Udělat fotku ve městě bez lidí ani nejde. I kdybychom čekali na to, až ti, kteří cloní, odejdou ze záběru, hned se objeví někdo další.

9 JiHei in Natura - Fotografie JiHei in Natura - Fotografie | Web | 20. srpna 2012 v 18:02 | Reagovat

Já nikoho nesoudím, každý to cítíme jinak. Já chráním soukromí mých blízkých a lidi nefotím, protože by mi taky nebylo milé, kdyby mě venku někdo fotil bez mého vědomí. Když už musím fotit lidi, tak publikuji pouze fotografie, kde mají nečitelné obličeje, protože nechci riskovat, že mě někdo nařkne z porušení práva na ochranu soukromí. A to by se klidně mohlo stát, kdyby se někdo našel vyvěšený u mě na blogu a nelíbilo by se mu to.

Já si prostě vystačím s focením přírody a do ničeho dalšího se v dnešní (divné) době raději nepouštím... ;-) :-)

A když chce někdo zveřejňovat rodinné fotografie....když to rodině nevadí, tak proč ne? :-)

10 Vendy Vendy | Web | 20. srpna 2012 v 18:19 | Reagovat

Mě by ještě zajímalo, když jsou v časopisech fotky z nějakého místa, města, události, třeba fotky z koncertu, kde jsou desítky, ne-li stovky lidí a ty obličeje jsou rozpoznatelné, jestli se fotografové obtěžují všech těch lidí zeptat, jestli je smí zveřejnit v časopise. A časopis si s tím taky nedělá moc velkou hlavu. Myslím, že některé blogerky dělají z komára velblouda, nic ve zlém, ale zveřejnění fotek lidí nebo rodinných fotografií by nemuselo pohoršovat ani ty lidi, ani čtenáře- pokud se nejedná o fotografie choulostivé, intimnější, ale to je jiná kategorie.
Stejně tak bych nedával na web fotky z nějaké oslavy, kde bych vyfotila dotyčného, jak chudák znavený životem líbá matičku zemi nebo potupně zvrací. Stejně tak bych nedala na web fotku Andulky Šafářové, která notně popita vyskočila na stůl a chutě provedla striptýzové číslo. :-P
Já třeba dávala fotky z pouti, jak chceš prosímtě nafotit pouť v plné síle, a nemít tam lidi? A to se mám všech těch lidí ptát, jestli jim nebude vadit, když je vyfotím a dám na web? Vždyť to je hovadina. Kdo chce fotit přírodu, ať fotí přírodu, já ji taky fotím, ale když se mi povede příhodná fotka a jsou tam lidi, tak se nežinýruju.
Mimochodem jsem dávala na web i fotky ze svatby mého synovce. Na tom přece není nic špatného.
A když jsme u toho pečlivého uchovávání soukromí, tak mám stejně dojem, že už je to formalita, že už naše údaje kolují po všech společnostech, jména, adresy, rodná čísla... Je dobré být trochu opatrný, ale domnívat se, že naše soukromí je pečlivě uchráněno, je pohádka. 8-)

11 Katka Katka | Web | 20. srpna 2012 v 18:26 | Reagovat

Já mám v této oblasti asi taky problém v tom, že možná zveřejňuju moc....jsem "stará důvěřivá trochu naivní škola..."

12 VendyW VendyW | Web | 20. srpna 2012 v 18:27 | Reagovat

[9]: Máš pravdu v tom, že s přírodou se dá vyjít nejlíp. Je to skvělá modelka. neodmlouvá, nemá žádné nepříjemné manýry a neprotestuje...ale mne zajímá i život kolem, ten cvrkot který je třeba na trzích, nebo ve městě vůbec. A to se bez lidí nedá, ti dělají ten život, oni dělají města městy, nejen nádherná architektura nebo zahrady. Mě nevadí že se objevím někomu někde na fotce, jak jsem říkala, spíš ho polituju že jsem mu jí svou přítomností pokazila. To samé když fotím na výstavách, to nejde nevyfotit ty lidi kolem kruhů kteří se přijdou na nás cvoky kteří tam pochodují se psy podívat, i když samozřejmě se spíš taky snažím fotit hlavně ty psy....P.S. Nedovedu si představit že by všichni ti kteří si odnesli prestižní ceny za fotografie a hlavně ty dokumentární se nejdřív zeptali :Můžu si vás vyfotit? Třeba ve válečných konfliktech? Sama určitě víš, jaká je síla okamžiku když se ti podaří něco vyfotit, něco u čeho si sama řekneš WOW, tak to se mi fakt povedlo....A to se dá jak s přírodou, ale tak i mezi lidmi....I tobě děkuji za názor :-) . Mám hranice, které nepřekročím, neuměla bych fotit něčí utrpení, nicméně radost a štěstí ano...

13 JiHei in Natura - Fotografie JiHei in Natura - Fotografie | Web | 20. srpna 2012 v 18:36 | Reagovat

Tady je odkaz ve kterém se píše i o fotografování lidí: http://www.fotoradce.cz/fotografie-a-autorsky-zakon-3-dil-clanekid48
Jak to dělají fotografové, kteří se fotografováním živí a je to jejich práce, to nevím, ale určitě se o tom dá vyhledat něco na netu.

Ale jak říkám..já to naštěstí řešit nemusím, protože nejraději fotím přírodu... :-)

14 JiHei in Natura - Fotografie JiHei in Natura - Fotografie | Web | 20. srpna 2012 v 18:37 | Reagovat
15 VendyW VendyW | Web | 20. srpna 2012 v 18:44 | Reagovat

Dík, mě samotnou by to zajímalo,není to aktivní, ale dá se to okopírovat do vyhledavače....

16 Vendy Vendy | Web | 20. srpna 2012 v 21:31 | Reagovat

[14]: Tak jsem se na ten autorský zákon podívala a jsou tam užitečné informace.
Ale zajímalo by mě, když vidím v nějakém časopisu fotku z koncertu a je tam hafo lidí, tedy diváků, s jasně rozpoznatelnými obličeji, tak by mě zajímalo, jestli se opravdu každého z nich ptají, jestli je můžou vyfotit. A co když jeden člověk nechce, zatímco ostatním je to fuk? Mají  ho požádat, aby odešel a nerušil záběr? A mezitím se zvedne pár lidí a odejde a přijdou další... nezlob se, ale to je směšné.
Navíc, v tomhle  případě si nejsem jista, jestli ten autorský zákon je vyložen dobře. Měl by se trochu užívat selský rozum, pokud je to na veřejném místě, tak by to nemělo vadit.
Mám dojem, že se tady pitvají maličkosti, které díky tomu pitvání narůstají do neuvěřitelných rozměrů. Probůh, nikdo z nás nefotí dvojice in flagranti. Mám dojem, že se tu dělá z komára velbloud.
P.S. a když se někdo najde a požádá mě, abych tu fotku smazala, tak ji holt smažu, jsme přece lidi a domluvíme se, ne?

17 VendyW VendyW | Web | 20. srpna 2012 v 21:57 | Reagovat

[16]: Asi tak, a jak psal Malkiel, probůh lidi, neblbněte.....jde se snad domluvit...

18 pavel pavel | Web | 20. srpna 2012 v 22:15 | Reagovat

Mně to hodně často na blogu v komentářích  vyčítají, hlavně jedna Kate, kamarádka Klárky, která si na mne z osobních důvodů zasedla, ale kašlu na ně. :-D

19 Hana Hávová Hana Hávová | Web | 20. srpna 2012 v 22:59 | Reagovat

To je dost vážné téma , ale já taky dávám na blog fotky svých dětí , velkých i malých , samozřejmě , že pouze oblečené a ne v situacích , které se dají zneužít a nikomu to nevadí . Když máme fotku na občance , kterou taky dáváme kdekomu do ruky , na jiných dokladech , na koupališti chodíme pouze v plavkách ( taky veřejně ) , malé děti běhají po plážích nahé ( taky je vidí spousta lidí ). Pokud si novináři někoho vyfotí ( v místních plátcích se to stává dost často ) při nejrůznějších příležitostech , spíš se s tím lidi chlubí ( hele jsem v novinách , heč ). Myslím , že to je věc názoru , pokud to někdo nechce , tak ať se nefotí a ostatním to je jedno . :-)

20 JiHei in Natura - Fotografie JiHei in Natura - Fotografie | Web | 21. srpna 2012 v 9:51 | Reagovat

[16]: :-) ale mně je přece úplně jedno, co si kdo dává na blog a co kdo fotí a ten zákon jsem nevymyslela já, ten prostě existuje. A ten odkaz jsem sem dala jen proto, že jsem viděla, že se to tady řeší. Jen jsem chtěla pomoc odkazem na platný zákon. A jestli je dobrý, nebo špatný - to neřeším, protože dokud platí, musím ho stejně dodržovat. Přesně tak, jako spoustu jiných, podle mě nesmyslných (ale platných) zákonů ;-)

Měj se moc hezky a přeji další krásné fotky a pěkné dny... :-)

21 Malkiel Malkiel | Web | 21. srpna 2012 v 11:31 | Reagovat

Já se osobně dívám na ty zákony o ochraně osobnosti, duševného vlastnictví a bůhvíčeho ještě, koukám jako na debilní.
Někteří lidé svoji roli na tomto světě totiž příliš zveličují. To je podobné, jako když někoho oslovíte "pane Vonásku" a on vás opraví, že je inženýr.
Jenže člověk jako jednotlivec není nic. Je to jen zrnko máku v pytlíku s dalšími sedmi miliardami zrnek. A zajímá někoho jedno zrníčko máku? Nezajímá. Zajímá jej, když je rohlík tím mákem hezky posypaný.
Mě by jen zajímalo, jak by ti lidé, kteří tak úzkostlivě dbají na své soukromí, byli schopni přežít bez ostatních lidí. Tipuju tak týden, než by vyžrali zásoby z lednice.

22 VendyW VendyW | Web | 21. srpna 2012 v 11:41 | Reagovat

[20]: Zajímalo by mne kolik lidí ten zákon zná a drží se ho. Některé jsou opravdu dost diskutabilní a navíc pokud by ses jimi měla řídit, tak vlastně nemůžeš pomalu ani existovat....anebo žít někde na opuštěném ostrově. A za tvou snahu uvést věci na pravou míru ti děkuji a také ti přeji spoustu skvělých fotek na které se už teď těším. :-)

23 VendyW VendyW | Web | 21. srpna 2012 v 11:59 | Reagovat

[21]: Tak to je přesně zákon o všem a o ničem, tedy vlk se nažral a koza zůstala celá. Ale v praxi by se dal dodržet opravdu jen na opuštěném ostrově....

24 Babeta Babeta | Web | 21. srpna 2012 v 14:35 | Reagovat

No já si myslím, že vyfotit někoho na ulici není nic hrozného, pokud se mu tím nebudu chtít vysmívat.
Je pravda, že mnohý z nás, aniž o tom ví, figuruje v dovolenkových a dalších fotoalbech svých spoluobčanů - tak to prostě je, okolí nevyfiltrujeme :-D - no a co. Dříve se z toho nikdy věda nedělala. A dokonce si vzppomínám na spolužačku, která mi jednou říkala, že byla na výstavě nějakého fotografa, a že jsme tam s manželem na jedné fotografii pěkně zachyceni. No tak vida, i ve veřejné pražské fotogalerii jsem už visela. :-D  A ještě za to platit museli, aby nás viděli. :-)
Dnes a denně jsme sledováni kamerovým systémem a taky to neřešíme, za předpokladu, že nám kamera nenahlíží např. do převlékací kabinky v obchodě. Takže tohle bych zas až tak nehrotila - fotit-nefotit.

Ale taky už jsem přemýšlela nad tím, že když mám blog, takže cokoli na něj napíšu, tak je to jako bych to vyvěsila na velkém plátně například na Staromáku. Na to vždycky myslím, a proto se řídím určitou autocenzurou. Prostě to, co nechci, aby o mně kdokoli, kdo půjde kolem, věděl, tak to tam prostě nedám.

Jinak co se týče soukromí mé rodiny - pokud bych měla zaměřený blog na povídání o mé rodině, tak bych se asi řídila pravidlem, že se jich vždy zeptám, nebude-li jim to vadit, když to či ono zveřejním (včetně fotek).

Myslím, že každej si vede blog jinak, s jiným zaměřením, ale musí občas pomyslet na to, že jde defacto s kůží na trh a samosebou, že se najdou i takoví komentové, kteří mohou utrousit něco negativního. S tím se musí počítat.

Každý ať si zveřejňuje, co chce, ale nese to s sebou i určité důsledky  v tom, že ne všichni spoluobčané jsou ohleduplní a slušní. Tolik moje zamyšlení. :-)

25 VendyW VendyW | Web | 21. srpna 2012 v 15:11 | Reagovat

[24]: Á, nová návštěvnice, vítám tě...Pokud vím, tak za celé dva roky jsem na blogu psala o rodině asi čtyřikrát v nějakém samostatném článku, možná ještě míňkrát. Pokud to jde nezmiňuji se. Ale jelikož se to dá těžko, tu a tam se neubráním zmínce. Ale cíleně to nedělám. O sobě dokážu říct otevřeně víc, jsem už taková povaha.Taky to asi není úplně to pravé ořechové, ale to už je můj problém.
Je fakt, že zatím jsem měla těch šeredných komentů minimum, buď prostě není pro takové lidi můj blog zajímavý nebo mám štěstí na moudré lidi? nevím....ale počítám s tím, že se prostě ne všem líbí to samé co mě. Teď to vypadá, že nejsem schopná akceptovat kritiku a negativní komenty, ale tak to není, prostě se jen sešlo víc nemilých věcí do kupy a já reagovala tak jak jsem reagovala. Naopak, kritika vždy pomáhá ke zlepšení. Pokud je tedy konstruktivní a ne urážlivá nebo sprostá. Děkuji moc za názor....

26 Babeta Babeta | Web | 21. srpna 2012 v 17:21 | Reagovat

[25]: To já nevím, jak moc píšeš o své rodině, prohlédla jsem si Tvůj blog jen zběžně.. Jen několik posledních článků.. A zaujalo mne toto téma. Bylo to z mé strany spíše jen takové obecné zamyšlení, i já sama jsem si tím ujasnila své postoje k blogu. Hlavně ke svému. :-D

27 VendyW VendyW | Web | 21. srpna 2012 v 18:14 | Reagovat

[26]: Tak alespoň k něčemu to bylo dobré, ta debata....a jsem ráda že to někoho přivedlo k zamyšlení a zaujalo to. :-)

28 mengano mengano | Web | 23. srpna 2012 v 9:24 | Reagovat

Komentáře pod tvojí básničkou jsem četla, i jsem ti tam nechala svůj názor. Znovu opakuji - hoď to za hlavu, ta dáma krapánek přestřelila ;-)
K probíranému tématu.
Já moc nefotím, Medvěd se se mnou nerad dělí o foťák :-) Takže mám o starost míň. Ale vím určitě, že fotky svých blízkých bych na blog nedala. Že si patlám blog nikomu nesvěřuju, takže nemám ani možnost požádat o případný souhlas ;-)

29 mengano mengano | Web | 23. srpna 2012 v 9:31 | Reagovat

Opět jsem si odklepla koment předčasně. To je můj mor :-)
Jsem možná trochu konzervativní, ale ani v budoucnosti nemám v úmyslu věšet na blog přehnané detaily z rodinného života. Pokud něco vyslepičím o sobě, tak je to můj problém, ale ani toho se moc nebojím. Mám raději určitý pocit anonymity než veřejnou sebeprazentaci.
Ale jsem toho názoru, že každý si rozhodně může na svém blogu psát co chce a jak chce. Pokud někomu vyhovuje veřejné intimní svěřování, proč ne, je to jeho volba. Každý to máme nastaveno jinak. ;-)
Tvůj blog se mi líbí, ráda sem chodím a jsi fajn ženská :-)

30 VendyW VendyW | 23. srpna 2012 v 11:25 | Reagovat

[28]:Každý jsme jiný, někdo exhibicionista, někdo uzavřený introvert který o sobě prozradí jen nerad a málo. Tohle je můj blog o mých radostech a strastech, a omém koukání kolem, takže i když rodina ke mně neodmyslitelně patří, nerozebírám moc často jejich věci. Jen když to nějak souvisí i s mým problémem, nebo někdy se to prostě bez nějaké fotky neobejde, ale i když oni vědí že jsem takovej blázen do blogu, nějak je to nebere a já zase na oplátku nepíšu o nich. A dík za pochvalu ;-)

31 Hanka Hanka | Web | 23. srpna 2012 v 16:37 | Reagovat

Snažím se co to jde, abych na fotkách neměla žádné lidi nebo co nejmíň, ale u mě je to z trochu jiného důvodu.
Když jsem fotila před rokem na zámku v Jindřichově Hradci akci "Bílá paní", všechny obličeje na fotkách jsem rozmazala a bylo mi to některými návštěvníky blogu vyčteno. :-? V tomto případě asi měli pravdu.
Na rozdíl od tebe jsem introvert, proto svoje soukromí chráním a svoje fotky nezveřejňuji (stejně skoro žádné nemám), protože by pak na můj blog nejspíš nikdo nechodil. ;-)  :-D O rodině se téměř nezmiňuji, nebo jen neutrálně, nemám k tomu svolení.
Když to podtrhnu a sečtu, každý má právo na blogu zveřejnit ze svého soukromí to, co uzná za vhodné a naopak, nikdo nemá právo to zpochybňovat nebo dokonce odsuzovat. Ozvat by se mohla nanejvýš tvoje dcera. :-)
Vendy, věřím, že tě to žere, taky bych byla naštvaná, ale hoď to přes palubu! ;-)  :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama



CARPE DIEM Úžasný